Ik ben ontevreden over één of meerdere artikelen die ik ontvangen heb, wat kan ik doen?
Bij LaroChic doen we er alles aan om een perfect product te leveren. We raden je toch aan om de bestelde producten na ontvangst meteen te inspecteren. Indien je niet tevreden bent over (een gedeelte van) de bestelling, kun je deze terug retour sturen via een pakketdienst als PostNL.

Je mag artikelen binnen de zichttermijn van 14 dagen aan ons retourneren. Nadat je hebt aangeven de order te willen terugsturen, heb je nog een termijn van 14 dagen om de artikelen aan ons te retourneren. Je kunt dit op twee manieren doen: de bestelling terugbrengen naar onze showroom in Helmond of de bestelling met bijvoorbeeld PostNL aan ons retourneren. Er zijn geen kosten aan verbonden indien je een bestelling zelf terug brengt in Helmond. De kosten voor het retour zenden zijn afhankelijk van de grootte van het pakket en voor rekening van de klant.

Wat zijn de retourneervoorwaarden van ?
Als je niet tevreden bent over een artikel is het mogelijk om dit artikel te retourneren. LaroChic hanteert de volgende regels voor retourneren. De retourzending moet:

Voldoende gefrankeerd zijn.
Binnen de zichttermijn van 14 dagen na levering moet bij de klantenservice worden gemeld dat het artikel geretourneerd gaat worden. Hierna heb je nog een termijn van 14 dagen om de artikelen te retourneren.
Het artikel moet in de onbeschadigde, originele fabrieksverpakking zitten, indien redelijkerwijs mogelijk. Indien dit niet het geval is, zullen wij een bedrag op de totaalwaarde in mindering brengen bij terugbetaling.
Het artikel moet compleet geretourneerd worden.
Het artikel is niet gebruikt of beperkt gebruikt om naar alle redelijkheid noodzakelijk het product te beoordelen.

Je krijgt het retourbedrag (incl de eventuele betaalde verzendkosten) zo spoedig mogelijk retour, uiterlijk 14 dagen na ontbinding*. Indien je de volledige order retour stuurt, ontvang je het volledige aankoopbedrag met eventuele verzendkosten voor de heenzending binnen 14 dagen retour.

* N.b. ontbinding is het moment dat je aangeeft je order zonder verdere opgaaf van reden op te willen sturen. Wij gaan over tot terugbetaling op het moment dat het product hier terug ontvangen is of op het moment dat je het bewijs van retourzending kan overleggen.

Kan ik een artikel dat ik online besteld heb, ruilen bij LaroChic in Helmond?
Ja, je kunt er voor kiezen de bestelling gratis terug te brengen naar onze showroom. Neem dan wel je factuur mee die je per e-mail van ons hebt ontvangen.

Bestelling retourneren via een pakketdienst
Om een snelle afhandeling van je retourzending te kunnen garanderen, vragen we je een retourformulier te downloaden. Je print het retourformulier, vult deze in en voegt deze bij de retourzending. De kosten voor het retour zenden zijn voor rekening van de klant. Op de website van de pakketdienst kun je een inschatting zien van de te verwachte kosten, zoals bijvoorbeeld de kosten bij PostNL. Vraag bij het aanbieden van de retourzending om een verzendbewijs. Deze dien je goed te bewaren aangezien dit het bewijs van afgifte is en wij indien nodig hierom kunnen vragen.

Kan ik mijn retourzending volgen?
Ja, als je de retourzending via bijv. PostNL verzonden hebt, ontvang je een Track & Trace code waarmee je de status van het pakket kan volgen op de website van PostNL.

Download hier het retour formulier

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten